Fossielvrije pakketbezorging

Instabox heeft twee soorten pakketbezorging: bezorging aan huis en in pakketkluizen. Wij bezorgen pakketten ’s avonds, wanneer mensen thuis zijn. Daarnaast heeft een ontvanger de mogelijkheid een bestelling op te halen uit een pakketkluis, gewoon op het moment dat het voor de consument uitkomt. Een samenwerking met Instabox betekent kiezen voor kwaliteit en duurzaamheid. Wil jouw webshop mee met de besten?

Instabox heeft twee soorten pakketbezorging: bezorging aan huis en in pakketkluizen. Wij bezorgen pakketten ’s avonds, wanneer mensen thuis zijn. Daarnaast heeft een ontvanger de mogelijkheid een bestelling op te halen uit een pakketkluis, gewoon op het moment dat het voor de consument uitkomt. Een samenwerking met Instabox betekent kiezen voor kwaliteit en duurzaamheid. Wil jouw webshop mee met de besten?

 

 

Jouw routekaart naar meer omzet

Zorg voor verschillende bezorgopties

Geef de consument de mogelijkheid een tijdstip te kiezen wat bij hem of haar past. Veel consumenten zijn overdag aan het werk, maar ’s avonds thuis. De optie te kunnen kiezen voor bezorging in een pakketkluis biedt een consument veel vrijheid.

Zorg voor meerdere bezorgopties

Over smaak valt te twisten. Net als jij heeft iedereen een voorkeur voor specifieke carriers. Laat in de check-out zien door wie het pakketje wordt bezorgd.

Bied real-time track & trace

69% vindt een goede track & trace belangrijk bij zijn of haar koopoverweging. Dankzij de Track & Trace van Instabox kunnen consumenten real time zien waar hun pakketje zich bevind en krijgen ze 5 minuten voor de bezorging een sms’je.

Maak van je retourproces je kracht

Retouren, elke webwinkel heeft ermee te maken. De aantallen retouren zullen de komende jaren alleen maar toenemen. Een seamless retourproces zorgt voor tevreden en terugkerende klanten.

 

 

Neem contact met ons op voor een offerte

Contact

Revolutionair in verzenden.

Instabox bezorgt bijna CO2-vrij en nu al fossielvrij. Eind 2022 rijden wij volledig elektrisch en op groene stroom. Tot die tijd compenseren wij onze (lage) uitstoot voor 110%.
Onze klantenservice is van maandag tot en met zaterdag bereikbaar van 09:00 tot 22:30 uur.
Consumenten krijgen van ons een real-time track & trace en een kort aflevertijdvak van een half uur. Zo kunnen zij precies volgen wanneer hun bestelling bezorgd wordt. Dat is pakketbezorging zoals het hoort te zijn.
Heeft een van jouw klanten een vraag over een bestelling? Zoek dan de actuele status op via je éígen klantenservice-software.
Doet iemand niet open? Dan bellen we de consument telefonisch om te vragen wat gewenst is. Afleveren bij de buren? Bij een pakketkluis in de buurt? Of (over)morgen nog een keer langskomen? Met drie afleverpogingen vinden wij de oplossing.
Als verzender van pakketten wil je de garantie op een goede aflevering. Daarom vragen wij aan consumenten altijd een handtekening. Is de handtekening gezet? Dan krijgt de bestelling een GPS-stamp. Dit betekent dat wij en jijzelf altijd kunnen terugzien op welke exacte locatie en op welk tijdstip een bestelling is afgeleverd. Alle details vind je in je klantportaal.
Iedereen heeft retouren, een noodzakelijk kwaad. Wij verlagen retouren door de perfecte bezorgervaring. En de retouren die er zijn doen wij snel en efficiënt
Bezorgers zijn het visitekaartje van ons én van jouw webshop. Daarom nemen wij bij elke voordeur ruim de tijd voor een prettige aflevering van pakketjes. Wij geloven in de kwaliteit van onze pakketbezorgers en in de kwaliteit van ons bedrijf. Dat laten we zien door alle pakketbezorgers een baan aan te bieden. Bij Instabox zijn geen overspannen schijn-zzp’ers.

“Samen met Instabox willen we pakketbezorging in een waardepropositie veranderen in plaats van een kostenpost. We streven ernaar waarde te creëeren voor blije en terugkerende klanten, en ze duurzame keuzemogelijkheden te bieden bij hun online bestelling.”

Mitchel Geerts, eigenaar van TopDierenShop.

Revolutionair in verzenden.

Instabox bezorgt bijna CO2-vrij en nu al fossielvrij. Eind 2022 rijden wij volledig elektrisch en op groene stroom. Tot die tijd compenseren wij onze (lage) uitstoot voor 110%.
Onze klantenservice is van maandag tot en met zaterdag bereikbaar van 09:00 tot 22:30 uur.
Consumenten krijgen van ons een real-time track & trace en een kort aflevertijdvak van een half uur. Zo kunnen zij precies volgen wanneer hun bestelling bezorgd wordt. Dat is pakketbezorging zoals het hoort te zijn.
Heeft een van jouw klanten een vraag over een bestelling? Zoek dan de actuele status op via je éígen klantenservice-software.
Doet iemand niet open? Dan bellen we de consument telefonisch om te vragen wat gewenst is. Afleveren bij de buren? Bij een pakketkluis in de buurt? Of (over)morgen nog een keer langskomen? Met drie afleverpogingen vinden wij de oplossing.
Als verzender van pakketten wil je de garantie op een goede aflevering. Daarom vragen wij aan consumenten altijd een handtekening. Is de handtekening gezet? Dan krijgt de bestelling een GPS-stamp. Dit betekent dat wij en jijzelf altijd kunnen terugzien op welke exacte locatie en op welk tijdstip een bestelling is afgeleverd. Alle details vind je in je klantportaal.
Iedereen heeft retouren, een noodzakelijk kwaad. Wij verlagen retouren door de perfecte bezorgervaring. En de retouren die er zijn doen wij snel en efficiënt
Bezorgers zijn het visitekaartje van ons én van jouw webshop. Daarom nemen wij bij elke voordeur ruim de tijd voor een prettige aflevering van pakketjes. Wij geloven in de kwaliteit van onze pakketbezorgers en in de kwaliteit van ons bedrijf. Dat laten we zien door alle pakketbezorgers een baan aan te bieden. Bij Instabox zijn geen overspannen schijn-zzp’ers.